Blok tematyczny
|
Zadania dydaktyczno-wychowawcze
|
I TYDZIEŃ
W KRÓLESTWIE SŁÓW
|
Wzbogacanie słownictwa dzieci
„Odczytywanie”
mądrości ludowych, ukrytych w przysłowiach
Wzmacnianie w dzieciach wiary we własne możliwości i
umiejętności przez tworzenie okazji do radosnego wykonywania samodzielnych
działań, kształtowanie umiejętności radzenia sobie z radością sukcesu i
goryczą porażki
|
II TYDZIEŃ
MARCOWY GARNEK
|
Zachęcanie
dzieci do spacerów i wnikliwej obserwacji zmian zachodzących w przyrodzie w
okresie przedwiośnia
Uświadomienie
konieczności dostosowania ubioru do warunków pogodowych
Tworzenie sytuacji edukacyjnych umożliwiających dzieciom wspólne twórcze działanie
|
III TYDZIEŃ
WIOSENNE
EKSPERYMENTY
I ZABAWY |
Uświadomienie konieczności dostosowania ubioru do warunków
pogodowych
Tworzenie sytuacji
edukacyjnych umożliwiających dzieciom wspólne twórcze działanie
Rozwijanie
myślenia przyczynowo-skutkowego, rozumienie zmian odwracalnych i
nieodwracalnych
|
IV TYDZIEŃ
WITAJ WIOSNO
|
Rozwijanie spostrzegawczości poprzez obserwację
otaczającej przyrody
Kształcenie poczucia własnej
wartości
Dokładne i
na miarę swoich możliwości wykonywanie
zadania ruchowego według instrukcji
|
V TYDZIEŃ TRADYCJE
I OBRZĘDY
WIELKANOCNE
|
Zapoznanie
dzieci z tradycją świąt wielkanocnych
Uwrażliwienie dzieci na konieczność podtrzymywania
tradycji
Kształtowanie
u dzieci zdolności do podejmowania wysiłku intelektualnego w sytuacjach
trudnych, a także do znoszenia porażek bez zbędnych frustracji
|
niedziela, 26 marca 2017
MARZEC 2017
Nasze plany w tym miesiącu ...