wtorek, 14 września 2021

 WRZESIEŃ 2021

Zagadka nr 4


W tym tygodniu poznaliśmy odpowiedzi na następujące pytania:

Co mam w środku głowy?
Ile mam kości?
Co robi moje serce?
Dlaczego mrugam oczami? 
Dlaczego uszy mają taki śmieszny kształt?
Po co nam nos i język?
Dlaczego burczy mi w brzuchu?

Słoneczniki z papieru kolorowego
  

Zagadka nr 3


W tym tygodniu poznaliśmy odpowiedzi na następujące pytania:

Jaki koc chroni Ziemię przed chłodem?
Czym są "kilometry żywnościowe"?
Czym jest pogoda?
Dlaczego niektóre zwierzęta ciągle się przeprowadzają?
Dlaczego śmieci są takim marnotrawstwem? 

Nasza grupa świetlicowa bierze udział w Międzynarodowym Projekcie Edukacyjnym - Kreatywne Prace Plastyczne. Jest to najbarwniejszy projekt edukacyjny :) 

Róże - malowanie palcami 


Zagadka nr 2


W tym tygodniu poznaliśmy odpowiedzi na następujące pytania:

Dlaczego drzewa zrzucają liście jesienią?
Dlaczego korzenie są takie długie, a łodygi takie proste?
Czy ludzie jedzą trawę?
Dlaczego rośliny mają kolce?
Do czego rośliny są nam potrzebne dzisiaj?

Grzyby z dziwnym tłem 


Jarzębina - wykorzystanie papierowej rolki

Zagadka nr 1 


W tym tygodniu poznaliśmy odpowiedzi na następujące pytania:

Który ptak jest najmniejszym, a który największy?
Dlaczego ptaki mają pióra?
Kto je za pomocą pęsety, pary szczypców lub za pomocą sita?
Który ptak jest największym budowniczym?
Dlaczego ptaki odlatują na zimę do ciepłych krajów?

Ptaki wyklejane ziarnami kaszy 



Czy tylko ptaki mają skrzydła?